i didn't know i hated november

Jag har fått en riktigt bra start på dagen! Körde bodypump med Amanda kl 7 och efter det min favoritfrukost - yoghurt med blåbär, frön och mandel! Mandel är min nya thing! Supernyttigt, mättande och jäkligt gott! Jag och Ida kör godis-, snacks- och fikaförbud så det är hårda regler nu innan det bär av till Australien. Dock är det ju jäkligt dåliga tider för sånthär eftersom det är jul och man vill äta alla godsaker på en gång.. Så jag har tillåtit mig själv pepparkakor och lussebullar. Dock inte innan 1 dec, för då är det inte jul än!
 
Hur som helst har jag för typ första gången fixat flera matlådor så jag kan klara mig de kommande dagarna. Det blev wraps med kyckling, grönsaker och guacamole, smask! Eller jag hoppas på smask.. har inte smakat min blandning än. Men blandningar är ju vad jag är bäst på så det borde inte vara några problem!
 
Så nu sitter jag här och läser bloggar och förbereder mig för ännu en dag av jobb. Är aldrig ledig nu för tiden. Och nu börjar julöppningstiderna också så söndagar är inte längre självklara bakisdagar.. MEN jag har ju vart i Sthlm i helgen och jäklar vilken bra helg!!! Jag, Ida och Amanda studsade upp ur sängarna tidigt fredag morgon för att ta tåget till Sveriges älskade huvudstad. Efter att ha mött upp Almis blev det käk och sedan fix på hotellrummet. Med alkoholen kom även Linn och Mattias och sedan hade vi den fetaste kvällen of all time! Swedish house mafia i Friends Arena och vi stod inte stilla på hela kvällen. De va de sjukaste och mäktigaste! Vi var helt slut sedan och köade oss hem till hotellsängarna. På lördagen gick vi på stan hela dagen och sedan drog jag till min syster i Solna och förfestade lite med henne innan hon drog på SHM hon med. Jag mötte istället upp de andra i stan och gick ut och käkade och drack gott. Somnade gott hos min syster sedan men fick gå upp tidigt för tåget hem på söndagen. En väldigt bra och välbehövlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0