jag vill känna på din kropp, kropp hela natten

Kropp måste ju vara ett av svenskans fulaste ord? Att något så underbart kan heta något så fult. Tycker det till och med är jobbigt att säga.

Sitter och pluggar och tar lite för många micropauser. Hittat mig lite ny musik att lyssna på. Förresten var jag och såg Maskinen på Liseberg i fredags och måste säga att det var himla mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. LMFAO och dansa wiggle wiggle wiggle på Grönan hade inte heller vart fel men det är ju lite lättare att ta sig till Göteborg, så så fick det bli. Men jag är glad att jag åkte dit!

I lördags var jag och Amanda hos Alma, som precis kommit hem från New York. Och fan vilken fet stad, dit måste man ju ta sig någon gång i framtiden. Men det är inte långt kvar innan jag ska ut och resa igen för det är bara EN VECKA KVAR TILL AYIA NAPA!!!!!! Fyfan vad jag längtar och fan va kul det ska bli! Det är nog det som tar mig framåt här med plugget och apropå det så är det väl slut på micropausen för länge sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0