afn

Här vart det riktigt länge sen! Och det har hänt en jäkla massa sen sist! Jag har bland annat haft en sån sjukt jäkla rolig vecka i Ayia Napa, och samtidigt som det var skönt att komma hem vill jag bara åka tillbaka till noll bekymmer och allt vad man slapp tänka på där. Men som tur är kom vi hem till ett lika bra väder som där borta så nu är det bara att fortsätta jobba på brännan fram till studenten. Det är sjukt vad nära det är nu och jag vill inte att det ska vara över.

Jobbat på brännan är vad jag har gjort idag insmord i kokosolja. Har knappt några lektioner nu trots att vi har en massa inlämningar och sånt som måste göras. Jag är fortfarande helt död efter typ 3 timmars sömn varje natt i Napa, så jag har nog aldrig sovit såhär mycket som jag gör nu. Nu måste jag fortsätta packa upp och sedan ropar Frida på mig att jag ska komma och hänga med henne... Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0