the dreams we have, the love we share

Började dagen med en att göra-lista (ja, jag gör sånna ibland när jag vill få saker gjorda. Sedan har jag en tendens av att glömma bort en hel del saker så då är det bra att skriva ner dem) som jag sedan har kunnat bocka av några saker på. Dock överraskade solen idag igen så jag har faktiskt till och med bränt mig lite idag! Annars har jag städat och äntligen börjat komma igång med träningen, så nu vart det tredje dagen i rad. Börjar lugnt nu efter mitt långa uppehåll då jag dessutom förstört kroppen då det funnits väldigt många tillfällen att fira..
 
Nu sitter jag och tittar på EM - Portugal mot Spanien och jag hoppas på straffar. Bara för att det är mest spännande. Och titta, så blev det! Ser fram emot ännu en dag i solen imorgon, om prognosen stämmer. Annars har jag tapetkikande, en fika och en handbollsmatch inplanerad. Ska försöka höra av mig här lite oftare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0