betrayed and betrayer

Vi drog till Kungshamn och Smögen ett gäng tjejer i torsdags och vi har nog alla haft en riktigt bra helg! Trots firande och tältande i regnet har i alla fall jag för det mesta haft jäkligt kul! Vi dukade upp så fint på midsommarafton att en vakt i chock kallade dit sin kollega för att visa hur förvånad han var. Han sa att han aldrig vart med om nåt liknande utan normalt var om bordet låg upp och ner och vi istället hade suttit och kastat mat på varandra haha.

Nu är jag ledig en vecka och vilket härligt sommarväder Sverige bjuder på då! Regn regn regn hela dagen idag men jag har trotsat min förkylning och vart nere på gymmet en sväng. Det tog mig en timma att hitta gymkortet för det var så länge sen jag tränade sist att jag glömt bort vart jag lagt det. Men nu när jag är ledig tänkte jag att jag borde ha tid med att slänga upp en massa bilder från både napa, student och midsommarfirande. Men först ska jag upp tidigt imorgon för att försöka få biljetter till Swedish House Mafia. Åh hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0