exposed

Känner mig naken, exposed, utan min lilla bebis. Har bytt ner mig något enormt till en HTC efter att  ha lämnat in min iPhone. Att skriva sms tar en evighet för tangentbordet är helt fucked up. Knapparna sitter på helt andra platser så det rör verkligen till det i huvudet på mig.
 
Men annars är det bra! Försöker genom min långsamma knapptryckning planera lördagskvällen just nu men innan några planer verkställs tänkte jag ta mig en runda i mina nya träningskläder. Väntar bara på att maten ska smälta lite. Annars har jag jobbat idag och mått prima efter gårdagen. Jag var och käkade med Ida, Amanda och Linn på Kryddan och åh vad gott det var! Sedan drog vi in till stan och Jesper innan vi landade i kära Hentorp hos Albin och sedan hem hit. Här fick jag pannkakor serverade innan jag somnade gott i min säng.
 
Men nu är det nog dags att svida om. Beach framtiden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0