What a day

Sista heldagen är snart slut och två veckors semester också. Känns både skönt att ha fått vara här i detta underbara land samtidigt som det ska bli så himla skönt att komma hem! Jag saknar mina fina vänner nåt enormt! Jag har till och med drömt om er i flera nätter nu!

Annars har det vart en lång och händelserik dag. Vi har vart på stranden i Patong, solat, lyckats bränna mig runt käften så det ser ut som jag doppat ner den i en skål med jordgubbssylt, shoppat, ätit underbar mat, druckit
underbar Chang och det största av allt: vart med och räddat liv! Det var en svensk kille som kollapsade precis där vi satt och åt, han hade ingen puls ett tag men mamma, som är sjuksköterska, hjälpte till och sen fick han tillbaka färgen i ansiktet innan ambulansen kom och hämtade honom. Nästan så jag funderade på om det där skulle va nåt yrke att satsa på, det är ju så intressant och spännande. Och tänk att få rädda liv!

Hursomhelst åker vi hem imorn och landar på kvällen runt 21 svensk tid. Så vi hörs väl i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeeeah , äntligen!! :D

2012-01-19 @ 21:51:49
URL: http://amandarosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0