pasteller

Jag var på stan idag för första gången på flera veckor, och nu jäklar vill jag haka på vårmodet. Jäklar vad fint det kommer bli i vår!

Min nya favoritfärg är mintgrön och jag vill ha allt i den fina färgen. Det orangea hänger självklart kvar. Vill också klä mig i andra pasteller som citrusgul, skär rosa och ljus aprikos. Detta vill jag toppa med en massa detaljer i neon, stora som små. Frågan är om jag kan hålla mitt köpförbud jag tänkte jag skulle ha hela januari. Och just det: de blommiga cigarettbyxorna jag hittade på h&m i göteborg i julas, m å s t e   h a !

Annars har jag vart på spinning med Alma vilket gick riktigt bra, skönt att svettas lite träningssvett nu också istället för bara värmesvett. Men fan, jag måste erkänna att jag saknar redan mitt kära Thailand. Allt är så underbart där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0