one day to go

Nu jäklar är det bara en enda dag kvar och sedan går planet! Idag har jag köpt några grejer för resan och sedan packat i några timmar. Har nog aldrig vart såhär seg på att packa, men jag kan inte bestämma mig. Jossan svängde förbi med en sak som självkart skulle packas ner. Jag fick världens finaste gula transparenta kjol som jag tittat på många gånger i affären! 

Nu har jag äntligen skrivit klart filosofiinlämningen och det känns så jäkla skönt! Nu kan jag med gott samvete hänga med mina fina klasskompisar ikväll och se på film. Matilda, som nyss klarat körkortet (GRATTIS!!!) hämtar upp mig om ett tag och sedan åker vi förbi Linn och vidare till Ellas.

För er som skulle vilja prata med mig i Thailand (om någon nu vill det, buhu) så ska det finnas internet på hotellet så jag borde väl kolla på mobilen nästan varje kväll (min tid då, som är 6 timmar före). Så borde finnas på viber, skype, imessage och allt vad det heter!

Similian islands, världens finaste vatten och stränder!

Kommentarer
Postat av: alma

ha en über nice resa!!! kommer träna för dig på gymmet!!

2012-01-04 @ 21:18:40
Postat av: idapidanyckelpiga

och jag kommer äta svenskt åt dig här hemma! ha en fantastisk resa! !!

2012-01-04 @ 21:48:31
Postat av: idapidanyckelpiga

& dricka hehe

2012-01-04 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0