dear diary

Det har vart dåligt här men nu ska jag försöka komma tillbaka. Det har vart fullt upp sen jag kom hem.

På lördagen vart det finmiddag med finumgänge hemma hos Ida som fyllde 19. Denna gången hade hon prickat in helt rätt: en av mina favoriträtter, enchiladas och vilken efterrätt mmm! Sen blev det utgång och trots en gäng gamlingar så hade vi kul!

På söndagen hade jag glömt ställa klockan på morgonen men som tur var vaknade jag av mig själv vid 7 så jag kunde plocka upp Ella med bilen kl 8. Sedan åkte vi och spenderade hela dagen i göteborg, tittandes på handbollsmatcher och letandes efter donken. Precis just då när man är som mest hungrig lyckas tydligen alla M-skyltar försvinna?

På måndagen var jag tillbaka i skolan igen och fick 2 fina betygsbesked utav 3. Fick träffa mina saknade klasskompisar också! Efter skolan blev det en mysig fika med 2 Amanda och 1 Linn och efter det träning med en av dessa Amandor. Och helvete vilket pinsamt pass vi var på! De fula karateslagen och sparkarna känns idag och kändes redan igår efter passet. Nä nu är det dags att ta tag i träningen! Får se om de blir nåt idag..

Kära thailandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0