By the pool

Detta skulle blivit postat för ett par dagar sen men det får duga nu:


Mulet igår och halvmulet idag men på eftermiddagen kom solen fram. Lyckades dock bränna hela framsidan på förmiddagen och det både syns och känns nu kan jag meddela! Klär mig i högt skuren tshirt och långkjol ikväll..

Ska nämligen in till Patong strax, Mattias ska klippa sig, Frida ska fixa naglarna och jag ska shoppa. Sen ska vi äta. Mysmys säger jag och ha det så bra!

Förresten, en grej med de roliga thailändarna: varje gång de kommer över en topp på ett högt berg med bilen eller moppen eller vad de nu kör, så tutar alla några gånger. Då betyder det att vägen ner igen kommer gå bra. Så när alla möts där uppe på toppen är det tut-konsert med alla fordon haha! Och det är alltid fullt med trafik på vägarna plus att det är två-filigt så ni kan ju tänka er att det låter en del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0