a perfect start

Nyår blev grymt! Ska berätta mer och langa bilder..

Annars händer det en massa hela tiden samtidigt som det knappt händer någonting. Det blev bakishäng på alpina med kebabtallrik på nyårsdagen och sedan mer häng i soffan innan jag åkte ut till Jossans stuga där vi myste med film och popcorn. Somnade där och sov ut rejält nästa dag som fortsatte med film. På kvällen drog jag och Ella ut på långströg och kom inte hem förrän halv 4 på natten. De två första kvällarna på detta året har vart perfekta, helt oplanerade och spontana med de finaste av vänner.

Just nu sitter jag här hemma med Ella brevid mig och vi har fått lite plugg gjort innan jag drar iväg för nu är det fan inte långt kvar. Om bara 2 dagar sitter jag på ett flyg bort till sol, värme, bad och god mat. Det ska bli så jäkla skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0