söndagsmys

Då var det söndag igen. Har haft en jättebra helg fast den har vart kort. Vilken tur då att jag har en veckas lov framför mig.

I fredags på lektionen kommer Linn in helt plötsligt och viftar med sina körkortspapper. Så GRATTIS TILL KÖRKORTET vill jag bara säga. Vågade trots min osäkerhet åka flera mil med henne redan samma dag innan jag fick skjuts hem. Sen gym och senare film med tre brudar.

Igår var de tidigt jobb till klockan tre och sedan fix inför utgång. Förfest hos Alma och sedan till Norlie & KKV på husaren, kul kväll!

Idag är jag riktigt trött så jag har hängt i soffan och väntar fortfarande på att pretty little liars ska bli färdignedladdad. Har källor på att den serien ska va bra så jag tänkte prova. Väntar också på en efterlängtad pizzakväll. Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0