like a roller coaster

Jäkla tråkig stämning det vart här. Ska börja med att sänka den lite till men i slutet av inlägget kommer det den höjas rejält. Så denna dagen började åt helvete med att jag hade ställt klockan på halv 11 men då vaknade jag ju självklart inte. Jag sov ända till halv 2!!!! Fan, då är ju hela dagen borta. Som tur var hade jag inga planer men känns ändå så onödigt. Sedan när dagen börjar bli lite bättre och jag planerar en förfest här inför utgången ikväll. Allting går bra ända tills jag får ett sms från chefen som frågar om jag kan jobba klockan 8 imorgon bitti. Och där var den kvällen paj! MEN, som duktig anställd frågar jag om det går att ändra så jag kan jobba på kvällen istället och får tillbaka ett "Tack du är kanon!". Så nu är kvällen räddad, plus hela dagen plus morgondagen. Fan vilken bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0