jag lärde mig att änglar bara finns i snö

Body jam igår var en engångshändelse. Aldrig igen. Det var någon enklare version av street/hiphop dance och jag upptäckte att jag har världens sämst kordination. Nej, aldrig igen.

Idag har vart en himla bra dag. Har haft mina favoritklasskompisar här och kommit lite längre på projektarbetet. Vi lagade också riktigt goda pannkakor och åt upp allihopa. Ja, jag åt flest. Sedan har jag vart och tränat med Alma igen och idag blev det favoritpassen body balance och box istället. Det är så jäkla kul med box! Det kan va riktigt jobbigt men det är alltid grym musik, speciellt sexy and i know it, så det lär bli en torsdagstradition. Avslutat dagen som vanligt med grönt te och apelsin nu och funderar på om jag ska plugga eller se några avsnitt how i met your mother. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0