Ja ä inte bitter

Tydligen så har jag tränat de senaste dagarna med en infektion i kroppen, som inte brutit ut förrän idag. Det resulterade i en extrem träningsvärk som jag aldrig känt förut. Man kan ju ha träningsvärk i hela benen och knappt kunna böja dom och det gör ju skitont men går att uthärda. Men denna träningsvärk jag har gör så ont att jag inte kunde breda mackan imorse, jag kan inte sätta mig någonstans utan att hålla i mig (med armarna där jag också har träningsvärk) och jag kan inte gå normalt utan att det ser ut som jag haltar med båda benen. Jag har blivit buren upp och ner för trappor för det gör så ont att gå! Fattar ni då?

Så jag har spenderat denna fredag under täcket, frysandes, med datorn i knäet och katten på magen. Undrar hur det kommer gå med jobb imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0