bad time for a good time

Strax dags för träning med Alma. Tänkte prova på body jam idag. Det ska va något slags konditionspass kombinerat med dans så jag känner på mig att det skulle vara ganska kul att se på oss nybörjare.

Annars har jag vart med Linn på stan ett tag och jäklar va man blir sugen på vår när man ser alla glada färger och alla snygga jeansshorts som kommit in i butikerna. Skulle i alla fall vilja slänga av mig den där tjocka vinterjackan och gärna sätta mig på en uteservering. Jag får nog drömma ett tag till även om det går mot ljusare och varmare tider. Att man alltid pratar om vårvädret vid den här tiden på året! Nej, nu är det dags att svida om till träningskläder, mors!

Ska försöka liva upp bloggen med lite färg också. Jobbar påt men inspirationen är nere på noll.. Kommer igen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0