I told you never to get used to me

Det blev inget Vapiano i lördags pga åldersgräns. Asså kom igen Oslo, man kan väl få gå ut å käka efter kl 6 trots att man är under 20?? Vi slog till på mongolisk buffé på Mr Hong istället och det satt jäkligt fint det med! Sedan tog vi oss hemåt och när de andra gått och lagt sig spelade jag och Ida jullåtar och somnade till en film.

Igår var det adventsbak med pepparkakor och lussebullar. Vi doppade i varm choklad tills vi blev proppmätta och myste framför en julfilm. Shit va jag älskar julen, kan inte få nog! Tråkigt att vi inte har någon snö här i Oslo bara medan hela Sverige verkar vara täckt..

Idag är jag ledig och jag har liksom glömt bort vad man gör då. Det är nästan inte kul att vara ledig här. Känner bara sån press eller stress eller vad det nu är. Jag har ingen lust att ligga inne och se på film hela dagen heller.. Jag vill göra saker!! Och det blir inte lika kul när de andra jobbar. Men jag ska nog ner på stan i alla fall och kolla lite, kanske sno en kaffe hos Ella och Ida och sedan vill jag springa av mig på gymmet. Snö kanske vi inte har men iskallt är det, så en löprunda ute lockar inte så mycket.. Längtar efter värmen. 17 dagar kvar till Australien...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0