finally december

ÄNTLIGEN är det 1 december. Som jag har längtat! Äntligen kan vi bara pissa på hösten och november och välkomna snön, tända ljus, pepparkakor, lussebullar, varm choklad och framförallt julen! Vi bäddade ner oss på golvet framför tvn igår kväll och där vaknade vi idag kvart i 9, redo att se årets första avsnitt av julkalendern. Spelar ingen roll hur gammal man är, julkalendern ska vara till för alla!

Nu ska jag göra mig i ordning för att sticka iväg till jobbet.. som vanligt. MEN jag fick ett underbart erbjudande igår som lättade mitt hjärta en hel del. Det är inget speciellt för er, men väldigt speciellt för mig. Kan berätta om det snart! Efter jobbet är planen käk på Vapiano och sedan vidare på inflyttningsfest. Hoppas på en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0