done with that

AH VAD SKÖNT!! Det där jag berättade om i fredags, att jag fått ett fint erbjudande ni vet.. Såhär ligger det till: Jag jobbar ju på två Lindex här i Oslo. 30 h i veckan kombinerat på två ställen. I fredags fick jag erbjudande om 30 h på det ena och jag blev såååå glad! Nu kommer jag förhoppningsvis slippa bara jobba kvällar, och istället få fler dagtider. Sedan har jag också rätt till att vara ledig varannan helg (vilket jag även hade innan, men då blev det ju varannan helg på vartannat Lindex). Så nu kommer jag kunna känna på den där känslan att få gå på helg igen! Har precis tagit mig mod och sagt upp mig på det ena stället nu så jag jobbar bara där fram tills jag åker till Skövde. ÅH vad skönt! Vilken lättnad!!

 

Annars sitter jag och njuter av min jul-lista på spotify. Den är så bra!! Jag kanske skulle sprida lite julglädje och bjuda på den, så HÄR är en länk. Har vart och morgontränat idag och det är verkligen ett grymt sätt att starta dagen på! Jobbigt att ta sig upp från ett varmt duntäcke bara men det är värt det när man väl efteråt sitter och avnjuter en god frukost! Har även fallit lite snö här i Oslo inatt. Någon centimeter fick vi i alla fall. Inget emot snöovädret i Sthlm dock, vilket jag gärna suttit och tittat ut på här inifrån lägenheten just nu, men får väl va nöjd med det lilla man får. Kylan har vi fått i alla fall. Har vart minus 17 två dagar i rad nu..

 

Äh vad jag babblar om ingenting?! Jag kanske skulle slå på något avsnitt how i met your mother och njuta av min lättnad innan jag börjar jobba. Ha det!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0