Stockholm

Sitter på min systers balkong i Stockholm och njuter av morgonsolen. Jag, min bror och min andra syster kom hit i förrgår och igår gick vi på stan och lagade sedan mat här hemma. Idag ska vi nog till stan igen och sen blir det nog bio ikväll. Skulle bara kunna åka hit för att göra ingenting egentligen bara för att jag älskar staden så mycket! Och för att umgås med mina syskon!

Jag har just nu semester.. Eller är arbetslös heter det väl egentligen. Jobbade min sista dag på Lindex i fredags och jag saknade det redan nästa morgon. Har verkligen haft en jättebra sommar där, det har vart jättekul! Men nu är jag fri till att planera min framtid och det är både jäkligt kul och spännande men också nervöst. Men nu måste jag komma någonvart med det och det får jag passa på att göra på mina lediga dagar!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0