You call it stealing, I call it borrowing

Godkväll! Känner redan träningsvärken komma smygande från dagens dubbelpass. Kan ju nämna att min comeback på gymmet resulterade i en 4-dagars smärta. Så eftersom den gick över till idag kunde jag börja träna igen. Fick nästan samma jagmåstespy-känsla idag igen men det går framåt och jag lyckades i alla fall avsluta denna gång. Kanske beror på att det enda som återstod av passet var avslappning hehe. Älskar den delen!

Annars håller jag på och betar av mina skolårs sista prov. Eller i alla fall för i år, för efter studenten har jag noll planer på att plugga. Jag ska se världen tänkte jag, hört att det finns en hel del att titta på! Men nu är det läggdags och jag får fortsätta drömma mina drömmar under sömn. Imorgon är det tisdag, vilket betyder en dag närmare lön. Weho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0