själv vet jag inte vad jag vill, jag har försökt att ta tag i någon men händerna kan inte hålla still

Vill skriva hur mycket som helst här samtidigt som jag inte vill skriva ett skit. Har kommit på ett flertal smarta meningar att skriva ner men ångrar mig sedan igen. Jag kan berätta att jag har haft en skön helg som startade med lite jobb innan jag följde med Jossan till Amanda för mys och skitsnack. Mer skitsnack, spel och vin på lördagkvällen. Denna gång med Jossan och Linn. Fyllt på garderoben har jag också gjort men har fortfarande inte fått nog.

Förra årets påsklov fick alla rätt, årets har ju trots allt bara börjat men det började ju inte bra med snöfall i alla fall. Jag vill ju grilla!! Och fan va deppig jag låter, men det är nog Melissa Horns fel! Och att det faktiskt är natt, det är då jag kan bli sådär läskigt djup. Äh imorgon ska jag ta tag i att göra mitt allra sista lov någonsin till det bästa. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0