she can't promise much

Sitter och tittar på Ice Age 3. Den barnfilmen är ändå okej att se på, Ice Age har ju alltid vart bra. Jag såg en annan på planet till Thailand. Rio hette den, också riktigt bra med alla fina fåglar haha. Kan jag rekommendera för er, precis som jag, som inte gillar barnfilm så mycket. Fanns ju inte så mycket att göra på planet, och eftersom jag knappt sover under flygtiden så såg jag 4 olika filmer på resan.

Hur som helst är jag lycklig för att provet är över. Inga mer prov i redovisning och beskattning, om jag nu blir godkänd på detta. Läste ett inlägg som jag skrev i höstas någon gång då vi inte kommit så långt in på kursen. Då skrev jag helt fel namn på den plus att jag klagade över hur jobbigt det var redan då. Mådde illa när jag fick höra att den var på hela 100 p och att den alltså inte skulle va över förrän vi tog studenten. Nu är det nära, för nära.

Nu kan jag också göra som Matilda och börja packa till Ayia Napa. Bikinisamlingen är fullkomlig (for now)!! Tänkte slänga upp en bild på mina två senast införskaffade strax, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0