morsning

Jodå träningsvärken är här, som väntat. Fast den är inte lika farlig som jag trodde. Vilken tur vaaa!!!

Jag glömde ju berätta att vi firade 50 dagar till studenten i torsdags. Förfesterna med klassen blir alltid lika sköna och det gällde även denna gång. Var hemma hos David innan vi drog vidare mot Husaren. Jobbigt, som vanligt, att ta sig upp till skolan kl 8 bara och därför däckade vi gött i Amandas soffa på fredagkvällen. I lördags var vi hos Ida och spelade spel och hade det mys. Det var väl min helg och jag längtar redan till nästa. LÅNGHELG!

Och just det, idag åker Ella till Egypten. Kul, KUL! Nej jag får väl önska henne en förjäkla bra resa! Sen när hon kommer hem är hon bara hemma en vecka innan vi åker igen. Vart ska vi då? JO VI SKA TILL AYIA NAPAAAA!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0