jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Till att börja med: GRATTIS till min vackra vän Amanda som fyller 19 idag!

En lektion idag, en lektion imorgon och en lektion på fredag. Sen är det långhelg! Livet är allt bra ibland förutom att lektionen imorgon består av ett prov, i det ämnet som jag är absolut sämst på. Inte bara sämst på bland de andra kurserna jag läser utan även sämst i klassen. Mindre kul. MEN det är bara att beta av. Det är ju bara att göra och sen är det över.

Annars är jag lycklig för idag har jag äntligen fått lite stålar. Brände bort en del på ett par skor, men det var det värt. Vill bara ha några grader varmare så mina tår slipper bli blåa av kyla när jag använder dem. Sjukt sugen på att klicka hem lite fler saker men jag har några paket påväg hem till mig som kanske stillar begäret lite. Får hoppas att de kommer snart bara!

Dagen består alltså av plugg och åter plugg. Igår satt jag från kl 13 till 21 med samma slags uppgifter och försökte lära mig något. Det blev förstås några pauser där emellan men länge var det. Får hoppas jag blivit något klokare. Och får hoppas jag kan bli ännu lite klokare idag. Slutar med att jag hänger på twitter hela tiden tyvärr. Där hittar ni mig förresten på @lobermuller, om ni missat det. Ha en bra en!

Kommentarer
Postat av: rosinskan

återigen tusentack bästa vän! <3

2012-04-25 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0