i run everytime i'm close

Jag hamnade i klacken ändå till slut. Hittade mig en Agnes bland alla skövdebor och kände inte längre för att hänga med föräldrarna. Fan att det blev förlust bara. Vi kör ju denhär "Emil Berggren är homosexuell, han twittrar varje kväll, är homosexuell".. (en sång/ramsa om en spelare i Sävehof för er som inte kan handboll. Han är inte bög egentligen men han twittrar som fan) Och jag måste bara säga att fan va skön han är på twitter! Är hela tiden en massa skövdefolk som försöker driva lite med honom, men till slut blir det ändå Emil som skriver något helknäckande tillbaka haha. Jag ska väl vara på stackars Skövdes sida men ledsen, han är riktigt skön den där Berggren!

Nu, efter lite popcorn i tv-soffan med familjen, tänkte jag slagga. Måste samla krafter tills imorgon. Funderar på att göra comeback på gymmet efter en månad, låter inte det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0