Higher than the empire state

Äntligen kan jag skriva att jag solar i bikini för första gången i år. Förra året tror jag att jag klädde av mig redan den 10 april, om jag minns rätt. Har det sjukt gött här i solen i alla fall med mina favoritlåtar i lurarna.

Har haft huvudvärk heeela dagen och jag tror det kan ha att göra med gårkvällens utgång. Dock inte på grund av för mycket alkohol utan mer på grund av att jag haft ont sen i fredags kväll och bara lite alkohol gjorde det värre. Tabletter verkar inte hjälpa heller...

Men det var kul igår!! Vi var först hos Ida några tjejer och sedan drog vidare till Adam ett tag innan vi gick till Pitchers och sedan Glädje. Skön kväll och därför får jag väl stå ut med denna huvudvärk idag!

Nej, dags att återgå till solen och The Fray. Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0