feeling dizzy

Morsning!
Igår vaknade jag och märkte att hela världen snurrade så jag fick vara hemma från skolan. Jag har vart yr förut men det var för flera år sedan och då varade det bara i en dag. Men jag fick tid på vårdcentralen i alla fall och dom trodde att förkylning hade gått till örat och balanssinnet så det är därför allting snurrar. Idag är det mycket bättre för nu kan jag gå runt som vanligt men det är fortfarande jobbigt att vrida på huvudet. Hoppas ändå innerligt att det ska gå över för jag vill kunna gå till jobbet kl 15 och sen hem till Ida ikväll för det vankas kräftskiva! Och jag som är så sugen på skaldjur och sällskap!

Vill ni ha en dagens outfit? Ja men okejdå jag kan väl bjuda på det. Tänkte att det blir lite mer mode med instoppat.

Luvtröja - Ärvt från min stora lillebror. T-shirt - Handbollsklacken, fått på en handbollsmatch (älskar färgen!). Shorts - Från kappahl, snodda från mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0