happily ever after

Jag hade en sån himla bra, rolig, mysig kväll med kinamat, film och prat hos Almgren i lördags. Sen igår kollade jag på handboll hela dagen och efter det tog jag och Jossan bilen till coop, inhandlade allt som behövdes för idol och åkte till hennes stuga i Örlen. Vi hade ju tänkt att vi skulle bada också så efter idol där vid 9-tiden gick vi ut på bryggan i mörkret och hoppade i. Så kallt var det faktiskt inte. Årets sista dopp skulle jag tro att det var i alla fall. Sen åkte vi på sightseeing genom den lilla staden Tibro innan vi åkte tillbaka till Skövde och fascinerades av alla sjukt stora och fina hus det faktiskt finns här. Vet inte hur vi kom på detta men det var riktigt kul!

Idag vart det jobb efter skolan efter en springrunda på morgonen. Kanske borde bli en måndagsrutin. Börja veckan med 5,27 km runt golfbanan? Ska ta mig en funderare på det. Nu blir det godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0