daylight come and we don't wanna go home

Vilken himla bra helg jag har haft och detta tack vare mina underbara systrar!! Vi drog till Kista på fredagen, kollade runt och såg Friends with benefits på bio. Och filmen var riktigt bra! Efteråt tog vi oss hemåt, lagade mat och tog något glas till idol. Himla mysig kväll!
På lördagen hängde vi på stan hela dagen innan vi köpte med oss pizza hem och började tagga inför utgång. Det var en riktigt rolig helg och jag kan inte vänta tills jag får åka tillbaka igen!!

Efter dagens skola skulle jag och Linn plugga över en fika men det blev inte ett skit gjort. Kanske kan ta på mig den. Träning också och nu sitter jag här. Sitter här och längtar till klockan blir 2!!!!! Då släpps FÖRST AVSNITTEN AV HOW I MET YOUR MOTHER SÄSONG 7!!!!!! Jag är så lycklig så jag gråter snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0