pluggarsson



Sjukt snygg. Sen gav halebop mig gratis mms idag också så jag har skickat ännu fulare bilder till mina vänner. Varsågoda!

Nu är jag tillbaka i pluggfåtöljen igen och idag pluggas det till prov 2 av 2 denna vecka. Jag skulle hellre hänga på gymet denna eftermiddag, längesedan jag var där nämligen. Behöver ta tag i det där igen. Men nu kom höstsolen så jag kanske skulle ta en sväng runt golfbanan istället med lite Beyoncé i lurarna.

Annars satt lönen fint idag och jag längtar efter lördag och shopping i Berlin. Längtar efter att få komma bort, slappna av och äta snabbmat. Något annat att se fram emot är ju vår studentresa till Ayia napa i maj! Jag drömde att jag var där inatt, det var soligt och varmt och vi drog några stycken till en bar med massa folk. Där kunde jag inte välja bland alla goda drinkar så jag beställde in en hel del, fick tips från en vän att ta en med kiwi, mjölk och sånnadär hela små saltgurkor i. Låter ju gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0