helglängtan

Har placerat mitt feta arsle i pluggfåtöljen ännu en gång, men denna gången är det den sista på ett bra tag. Sista inlämningen ska in ikväll och sen väntar ett efterlängtat höstlov! Hoppat i mina nya mjukisar har jag gjort som jag fyndade på bikbok idag, och gjort mig en te-latte med honung i har jag också. Nu gäller det bara att få klart skiten innan 8.04 imorgon bitti!




Och vänner!!! Vet ni vad jag köpte idag? JO, en ny kamera! Min gamla har väl en ny överycklig turk till ägare som dregglar till en massa bikinibilder på ett gäng tjejer, någonstans i Alanya...

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha lycklig turkman!!

2011-10-27 @ 22:16:30
Postat av: amandaa

superdunderöverlycklig turk!

2011-10-28 @ 08:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0