helgens

Var hos Jossan i fredags och kollade på skandalhändelsen som inträffade på idol. Förutom det var det mysigt. Hela lördagen var slapp fram tills sådär 8-snåret då det var dags för förfest hos Ida. Ett härligt gäng och några glas vin och sedan var alla ännu mer taggade än innan på utgång! Jäkligt rolig kväll med en massa fula dansmoves på golvet som avslutades hos Lisa med våfflor.

Idag har jag vart helt död hela dagen, men det är ju så det ska va. Sovit alldeles för mycket och trots det är jag svintrött nu. Jag som ville se filmen The Reader på 4an! Spelar in och får ta den en kväll när jag slipper plugg. För nu får det bli sängen. Godnatt!

Sämsta iPhonebilderna men what the fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0