why do i always want what i can't have

En riktigt bra helg har jag haft! Käkade tacos på fredagskvällen och doppade i chokladfontänen med Jossan, Amanda och Rasmus. På lördagen bestämde jag och Jossan på någon minut att vi skulle åka till göteborg så en timma senare satt vi på tåget. Och jag hittade ääääntligen ett par silvriga glitterstrumpor! De är så jäkla snygga, ni ska få se! När vi kom hem kom hängde Amanda och Rasmus på oss och sedan även Linn och Mattias, och vi spelade spel och blandade misslyckade drinkar hos Jossan.

Idag har jag köpt färgglada löparskor, städat och vart ute och gått och nu ligger jag under täcket med datorn i knäet och har kollat på de tre senaste how i met your mother. Mår himla bra här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0