hopelessly i'm taking a mental picture of you now

Talet idag gick helt okej, trots att mina klass"kamrater" mobbat mig för det.. Efter skolan plockade jag upp Jossan och åkte hem hit och bakade, snäll som jag är, en tårta till Johan, min systers kille, som fyller 25 idag. Fick dock vänta 4 timmar på att smaka på den men det var det värt för dekorering med godis lyfter alltid betyget!

Nu ska jag behöva laga mat här hemma till och med. Eller i alla fall hälla upp färdig potatisgratäng och ställa in den i ugnen, vilket är alldeles för krävande. Sedan ska jag ner och kolla på handboll, blir en fin kväll det!

Det värsta med idag är dock att min älskade syster Sofie åker till Australien idag med sin Jared. De ska bo där ett tag så jag vet inte när jag får se dem igen. Förut bodde de i Stockholm så då visste jag ju att jag kanske skulle åka dit snart och träffa dem, eller att de skulle komma hit och hälsa på. Men nu är det ju inte lika lätt när de befinner sig nästan så långt ifrån Sverige man kan komma. Jag är jätteglad för hennes skull att hon är så lycklig och hoppas hon kommer få det bra där borta! Kommer sakna henne bara :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0