första advent

Jobb i fredags kväll och jobb idag och under min lediga tid har jag knappt vart hemma. I fredags efter jobbet åkte jag, Elin och Ida och hyrde filmen Water for Elephants, innan vi åkte hem till henne och hade fredagsmys. Riktigt grym film med en riktigt snygg kille och framförallt riktigt fint sällskap!

På lördagen åkte jag med Jossan och Linn till Göteborg. Det var fullt med folk men jag hade en himla bra dag ändå och jag ska visa vad jag lyckades hitta. På kvällen åkte vi till Linn och Amanda och Mattias joinade gänget. Det blev spel och vin och en mycket bra kväll!

Nu har jag fått upp julstjärnan i fönstret så nu börjar det bli lite julstämning här hemma! Läste om julen i någon tidning idag på rasten och höll på att börja lipa bara för att det är så mysigt. Vad är det för mes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0