back from berlin

Nu är jag hemma och är helnöjd! Jag har haft tre så himla bra dagar där nere så jag kan inte vara något annat. Det var precis vad jag behövde! Kan berätta mer sen och slänga upp en bild eller två..

Nu sitter jag här och fixar ihop en grym skiva till imorgon (Emil Eltons låtar) då jag, Ella, Matilda och Linn drar en roadtrip till Ullared och Gekås. Avgång klockan 6 så det är bara att ta sig upp och sedan köra bil på det. Tur vi har gps kan jag ju säga. Det ska nog bli en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: ella

det kan inte bli fel med emils ljuva röst i högtalarna. för mig kan vi gärna köra fel, bara emil är med ♥

2011-11-01 @ 23:18:58
URL: http://ellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0