apelsin

Tjena! Jag har nyss kommit ur duschen efter att ha sprungit 5,5 km i kära hentorp. Det är faktiskt ett himla bra ställe att springa på och ännu bättre blev det i mina nya skosnören! Jag härmade Jossan och köpte orangea skosnören och trädde i löpardojjorna, himla snyggt blev det!

Annars idag har jag vart på stan hela eftermiddagen med Linn där vi tog en fika och kollade runt i några timmar. Sugen på ett bar "kostymbyxor", får kolla på dem imorgon igen kanske.

Nu ska jag strax åka förbi hallen där Amanda och Jossan tränat, sedan ska vi handla endast goda tacos-ingredienser och laga mat hemma hos Jossan. Mysmys och jag är aaaashungrig!
Orangea skosnören Stadium 19 kr. Finns i fler fina färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0