111123

Jag är lite tom på inspiration känner jag. Ska försöka ta och ändra på det. Men det har inte hänt så mycket idag. Jag har vart på en lektion eftersom jag tog mig en sovmorgon på den första. Behövde verkligen sova ut och nu är jag tråkigt nog trött igen. MEN det är inte så långt kvar innan det vänder och dagarna blir längre igen. Det är nu det är som mörkast men det är ju lite mysigt också!

Jag har länge tänkt att jag ska ta mig upp till berget och springa milen nu och idag så tog jag mig äntligen tid. Dock så blev det bara hälften så långt för jag ville inte springa vilse i mörkret där uppe, men skönt var det i alla fall. Har verkligen börjat gilla det där med att springa nu mer och mer! Och speciellt till ett bra album, som idag fick bli Rihannas nya.

Vad jag pratar på. Nu blir det en långdusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0