that's what sundays are for

Sov lite för länge på grund av att jag var uppe lite för länge igår. Hade ingen lust att sova, det är ju inget kul. Då händer det ju inget. Har vart iväg på mitt lilla extrajobb och städat också och läst i en bok som ska läsas i svenskan. Egentligen skulle jag lika gärna kunna sitta och bläddra igenom den för så lite förstår jag av det jag läser. Känner för en film i soffan under täcket just nu. Och då passar det ju bra att vi har 50 gratisfilmer på Tvn! Ska rota igenom kylskåpet först, och alla andra skåp också för den delen. Hejs!


Kommentarer
Postat av: Sveinungtilde

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-08-12 @ 11:11:04
URL: http://sveinungtilde.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0