nobody's perfect, you live and you learn it

Här har det vart tomt i helgen. Har vart ute en del och jobbat på brännan, eller i alla fall försökt. Det går inte fort framåt direkt. Men vitt är ju inne i vår?

Igårkväll var jag först hos Linn och tittade på handboll innan jag drog till Ellinor och hon på bötesfest med sitt lag. Spelade lite förfestspel hos Elli och drog sedan vidare till Sara som hade 18årsfest. Det var riktigt kul, och ännu bättre att man kunde vara ute hela kvällen. Ett långbord och ett dansgolv och ljusslingor mellan träden, himla fint! Mår bra idag ändå och har vart ute sedan jag vaknade innan 10 någon gång. Pendlat mellan balkongen, solstolen och rabatten. Rabatten för att mamma tvingade mig klippa några jävla blommor. Det ska nämligen komma hit en fotograf imorgon och ta kort utomhus till när vi ska sälja huset.

Nu luktar det grillat här hemma. Vi hörs, AP!

Kommentarer
Postat av: AP

Tack för igår då :) och här har du beviset! AP

2011-05-08 @ 19:25:59
Postat av: AP

Tack för igår då :) här har du beviset! AP

2011-05-08 @ 19:28:06
Postat av: louise

så det är sant på riktigt, tack själv :) AP!

2011-05-09 @ 20:43:53
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0