maggio

Nu är dagen, som jag så längtat efter, slut och den började åt helvete med matteprovet. Vilket skämt! Det var det svåraste men sista matteprovet i mitt liv. Sen tog jag en kort sväng på stan med Matilda och drog hem innan och tog det lugnt innan jag åkte ner till stan igen. Tåget till göteborg var fullproppat. Maggio är populär kan man säga, eftersom de till och med stängde entrén på liseberg. 17 000 sa Veronica själv att det var där, jag vet inte om det stämmer men det var bra mycket folk! Och jag rös när hon kom in och öppnade med Satan i gatan, älskar hennes röst! Det var riktigt bra, fast jag hade hellre stått längst fram och trängts, sjungit med och viftat med armarna. Fast vi hade bra platser så det dög fint ändå! Trodde det skulle pågå längre dock så vi fick sitta och vänta ett tag för tåget gick inte hem förrän halv 1, som även det var proppfullt med folk. Har ändå ingen lust att gå och lägga mig nu, trots att jag är helt slut, så jag tänkte ta och göra mig en glassblandning till och se ett avsnitt av något slag. Bra morgondag väntar också. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0