just a bunch of retards

Vi 93or börjar ju ta körkort nu och det märktes tydligt igår. Vi åkte runt i hjo och dunkade musik och gjorde allt såntdär töntigt som faktiskt är skitroligt! Bilkurragömma kan ju vara liiite över gränsen men man kanske skulle prova det också. Det gjorde vi inte igår tyvärr. Ett försök till anden i glaset blev det också men han verkade inte riktigt vilja komma fram..

Idag blev jag väckt av Sofie som sa att nu skulle de kolla på film från när vi var i kroatien för sju år sedan. Det är ju så himla kul att kolla på gamla bilder och filmer! Och sedan klippte hon mig en gång, men efter många om och men framför spegeln bestämde jag mig för att klippa av en bit till så nu jävlar är det skillnad kan jag berätta. Men jag är verkligen jättenöjd, och det är inte vanligt för jag brukar alltid vela efteråt! Men nu älskar jag det!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och kanske smida lite planer inför ikväll. Tjenis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0