det ekar över hela staden. åh nåt stort på gång

Idag har jag letat present till min lillebror ett tag efter specialidrotten. Han läser inte min blogg, även om han verkligen missar något, så jag kan ju berätta att han ska få ett par shorts och en tröja. Det är skitkul att köpa killkläder ju! Om ens föräldrar betalar då, annars är det ju inte lika kul för det brukar alltid bli mycket dyrare om man ska hitta snygga grejer. Efter det har jag inte gjort nåt mer vettigt än att dekorera tårtan tills imorgon och slickat skålarna. Jordgubbar och nonstop så mycket så att grädden inte syns och sedan riven marabou polka på det, som råkade bli så mycket att tårtan förstördes. Men det gör inget för jag älskar våra traditioner om att sjunga, ge paket och äta tårta på morgonen när någon fyller år och imorgon är det min (fortfarande 12-åriga för mig) lillebror som blir byxmyndig. Usch fyfan. Tiden går fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0