god makes no mistakes

Efter mycket hög och falsk sång i en dusch med kokhett vatten var det dags för ännu en efterlängtad seriepremiär, ikväll var det grey's anatomy. Spelade in dendär nya off the map eller vad det nu hette, för det blir för sent för mig annars.

Härlig dag idag också med några timmar på stan. Inhandlade lite välbehövligt smink och ett way too big par shorts. Min storlek fanns första gången jag var inne på H&M men sedan vart de slutt så jag vet inte vad jag ska göra nu!? Jag får väl vänta en hel vecka då tills nästa helg då jag drar mig uppåt mot storstan... Ska sörja lite till för det nu och sedan får jag väl gråta mig till sömns. Vi får höras imöra, natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0