uppis

Det har vart dåligt denna vecka, så ska det ju inte vara! Får uppdatera er om mitt intressanta liv nu då. Igår hade jag möte på gymmet, lade upp lite önskemål för träningsprogram osv. Sedan såg jag en handbollsmatch innan jag följde med Linn till henne och bara tog det lugnt. Idag har jag sett ännu en match och sen har det inte hänt mycket mer. Hade ju tänkt att träna idag men skjuter på det lite eftersom jag inte mår helt hundra.

Ikväll ska jag ner till O'Learys och käka med det gamla laget. Känns ju kul att komma när laget tydligen tagit ett gemensamt beslut om att de som inte tränar och spelar ska få komma för de är inte med i laget längre. Eller så var det mest tränaren som var mest emot det. Men jag får prata med de som kanske inte var emot det istället! Vi får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0