osis

Så väljer jag att gå på handboll eftersom att efter alla andra matcher har någon kommit hem och sagt nåt som gör att jag ångrar att jag stannat hemma. Får alltid höra hur spännande det var eller vilka som storspelade. Så jag följer med denna gången och så är det en skittråkig match där det inte händer mer än att en mamma till en av de 10åriga killarna, som gör high five med a-laget när de springer in, sitter och vinkar glatt till sin son. Han ser säkert inte ens henne heller för hon sitter på andra sidan planen. Stackars barn, hon kommer bli en pinsam mamma! Sen sitter hon och applåderar som ett handikapp hela matchen och pratar med sig själv. "Ooh vilken räddning!" och "Passa kanterna då!" fick jag göra några gånger...

Nu ska jag nog somna till ett avsnitt O.C. Godnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0