oh there ain't no other way

Tillbaka från gymmet med linnet. Det gick ju bra men kändes som jag sprang på rullbandet endast iklädd trosor. Lite naket alltså. Det är väl det enda vettiga jag gjort idag. Har hittat snyggaste sport-bhn som är brandgul, eller inte orange utan gul. Nu när man blivit en av dessa som tränar på gym kan man ju köpa sig snygga träningskläder. Ta modet till träningsplatsen, det gillar jag!

Annars har jag inte gjort mycket mer än vart på stan en kortis igen och sedan ätit i soffan som vanligt till några avsnitt how i met your mother. Skön dag ändå va! Äntligen fredag imorgon också. Det lutar nästan åt en kladdkakekväll istället för de tidigare planerade planerna. Jag vet inte hur det blir, den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0