mac

Dags för matteprov igen då och denna gången har jag faktiskt skött mig ganska bra vad gäller förberedelser. Började redan lite smått i tisdags så jag hoppas hoppas hoppas på ett godkänt betyg. Imorgon ska vi också få lite mer info om 14 april då vi drar till Stockholm med samhäll, så jag längtar nästan efter att gå till skolan imorgon bara för att få en papperslapp. Jag tror det kommer nämnas ganska ofta här framöver för I can't wait!! Inte lika kul att vi ska besöka någon moské där och sedan vidare till riksdagshuset men det jag ser fram emot är den fria tiden. Dessutom skulle vi till något ställe på medborgarplatsen och där börjar syster Sofie och hennes Jared att jobba imorgon. Grrreat! Nä, men om man skulle sova lite och ladda inför provet. Kom och tänka på det att vi kanske har blivit lurade. Det kanske inte är prov imorgon? Det är ju 1 april!?

Kommentarer
Postat av: elin

såg också framemot den fria tiden, men vafan är de vi får? och ingen alkohol, största april skämtet jag hört, ska be att få de riktiga pappret på måndag sen, hihi :D

2011-04-01 @ 20:46:16
Postat av: louise

haha hur fan ska vi leva utan alkohol? jahaaa var allt bara ett skämt, a men då är jag med :D

2011-04-02 @ 00:00:11
URL: http://louiseo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0